loading...
سایت گلهای ایران چت
admin بازدید : 137 چهارشنبه 28 دی 1390 نظرات (0)

شعر اسیر چت

شدم با چت اسير و مبتلايش / شبا پيغام مي دادم از برايش

 

به من مي گفت هيجده ساله هستم / تو اسمت را بگو، من هاله هستم

 

بگفتم اسم من هم هست فرهاد / ز دست عاشقي صد داد و بيداد

 

بگفت هاله ز موهاي کمندش / کمـــان ِابــروان ، قــد بلنــدش

 

بگفت چشمان من خيلي فريباست / ز صورت هم نگو البته زيباست

 

نديده عاشق زارش شدم من / اسيرش گشته بيمارش شدم من

 

ز بس هرشب به او چت مي نمودم / به او من کم کم عادت مي نمودم

 

در او ديدم تمام آرزوهام / که باشد همسر و اميد فردام

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلام به همه عزیزان گلهای ایران چت دوستان به سایت خوش امدید لطفا تو سایت عضو شوید تا از امکانات ویژه بهرمند شوید تو نظر سنجی هم شرکت کنید .نظریادتون نره باتشکر مدیریت چت روم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 40
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 7
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 726
  • کدهای اختصاصی
    کد لوگوی همایت از چت روم


    وبلاگ-کد لوگو و بنر